اعتماد

فقط چون خودت گفتی :«نَبِّئ عِبادِی أَنِّی أَنَا الْغَفورُ الرَّحیم»*
وگرنه از این سمت که نگاه کنیم، «أَنَا الَّذِی أَسَأْتُ...أَنَا الَّذِی أَخطَأْتُ...أَنَا الَّذِی اعْتَمَدْتُ...»**

 

+ «من کسی جز تو ندارم که به دادم برسد
می توانی مگر این دوست به دادم نرسی؟!»

 

* حجر/۴۹

** عرفه

 

۴
پا ییز
۱۹ مرداد ۰۸:۳۶

دیگه دوستش ندارم

غفور و رحیم و رحمان و وهاب و .... فقط دروغن

پاسخ :

پس منم دارم با نوشتنم آزارتون میدم...
برام عجیبه که دنبال می کنید
پا ییز
۱۹ مرداد ۰۹:۳۲

دیگه

یعنی داشتم

ول ی دیگه نمی کشم

پاسخ :

...
 
+ وبلاگتون رو پاک کردید یا تغییر آدرسه؟
آلاء ..
۲۳ مرداد ۱۲:۳۰

@پاییز

وَالضُّحَى

وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى 

مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى

 

سوگند به روز وقتی نور می‌گیرد

و به شب وقتی آرام می‌گیرد

که من نه تو را رها کرده‌ام

و نه با تو دشمنی کرده‌ام ! 📜

.

سوره ضحی ، آیه ۱ تا ۳

 

پاسخ :

تشکر :)
پا ییز
۲۵ مرداد ۱۴:۲۲

...

کاش حال دلم فرق کنه کاش بهتر بشه 

پاسخ :

خدایی که مقلب القلوبه حواسش به دلامون هست. (رجوع شود به: فراز دوازدهم جوشن کبیر)
من حتم دارم درست میشه، مطمئن باشید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا توی بن بست ها بهتر دیده می شود.
توی گذشتن موسی از رود نیل.
توی داستان یوسف و درهای بسته.
توی شکم ماهی.

هروقت سخت شد بدان؛ دارد تمام می شود!


+ کوتیشن ها نقل قول هستند.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان