..

«گفت: من هم می ترسم. فقط عادت کرده ام بزنم به دل خطر که نترسیدن عادتم شود.»


از: مرگ از من فرار می کند (کتاب چمران)

۹
صهــ ـبـا
۱۱ تیر ۱۸:۲۸
سلام

چقدر خوب. و خوبترش روایتی از حضرت امام علی (ع) در حکمتهای نهجه:
اذا هبت امرا فقع فیه ، فان شده توقیه اعظم مما تخاف منه.
زمانی که از چیزی ترسیدی خود را در آن بیفکن ، زیرا گاهی مقدار ترس از آن چیز بزرگتر از خود آن است.

پاسخ :

سلام :)
ممنون که حکمت رو نقل کردید. منتظر این حکمت تو یکی از کامنتا بودم که خدا رسوند (الصاق شود به: باب رزق و روزی)
صهــ ـبـا
۱۲ تیر ۲۲:۱۶
سلام
از همون لحظه ای که شروع کردم حکمتو تایپ کنم میدونستم که این یه تله ست [خنده]
(الصاق شود به باب خیلی ممنون که اینقدر کوتاه و کامل مینویسین. برخلاف من که بلند و ناقصه همیشه... [لبخند])

پاسخ :

سلام
قبلا ازین کلکا نزده بودم، اصن ندیده بودم. اگه میدونستید تو تله نمی افتادید. بله :)
محتویات پرانتز رو نادیده می گیرم. بر اساس اصل تغافل در باب راهکارهای درمان خودشاخ پنداری (بین خودمون بمونه وضعم وخیمه)
صهــ ـبـا
۱۴ تیر ۱۹:۰۸
حالا یه لحظه به اون خودشاخ پندار درونتون بگین درِ گوششو بگیره تا بهتون بگم که:
آدم دوست داره تو تله کسایی که دوستشون داره بیفته [چشمک]
خوشا صیدی که صیادش تو باشی... (البته در ادامه ش میفرماد که خوشا آن گل که صهبایش تو باشی [خنده])

چشم. من دیگه هر چی خواستم تعریف و تمجید کنم زبونمو گاز میگیرم و عوضش تو دلم دعاتون میکنم. [لبخند]

پاسخ :

اوه گاد.. شنید ولی ذوق مرگ شد از دستش خلاص شدیم :)
همون دعا عالبه. صهبا ینی چی؟ ینی چرا، وجه تسمیه وبلاگتون چی بوده؟
نوا ...
۱۶ تیر ۱۸:۱۶
آخ جون. کتاب محشر جدید برای خوندن :))
چقدر آقا چمران بی‌نظیره. چقدر ناتمومه. 

پاسخ :

محشر بودن کتاب (و شخصیتش) رو اسمشم داره داد میزنه.

+ به فرصتی احتیاج دارم که بشینم وبلاگ شما رو با دقت بخونم. عمیقا.
صهــ ـبـا
۲۰ تیر ۰۱:۴۰
همینجوری. اون روز که داشتم وبمو میساختم یه بیت شعر اومد جلوم که صهبا داشت. بعد چون بر وزن اسم واقعیم بود گذاشتمش صهبا. بعد دیدم صهبای صهبا عجب اسم خفنیه! واقعا خفنه دیگه؟ یا حس خودخفن پنداری دارم؟ [خنده]

پاسخ :

نه واقعا خفنه :)
صهــ ـبـا
۲۷ تیر ۲۰:۳۱
خواهش میکنم
خفنی از خودتونه که منو خفن میبینین [خنده]

پست جدید نمیذارین؟ چشم براهیم [لبخند]

پاسخ :

خدا همه رو به خودش برسونه، درگیر کثرتیم پست نمیاد.
سر به راه باشید ان شاللا :)
صهــ ـبـا
۲۷ تیر ۲۱:۴۶
با اون خط آخر اصلا حس داغون شدن بهم دست داد. داغااااان... [خنده]

در نتیجه جهت انتقام اعلام میدارم که تا زمانی که آپدیت نشین ، آپدیت نمیشم [چشمک]
(حدیث نفس: مردم چقدر برای یه پستگذاری مراقبه و خودسازی دارن. بعد من در کسری از ثانیه پست مینویسم و منتشرش میکنم! مضاعفا داغون شدم...)

پاسخ :

قصد داغون کردنتون رو نداشتیم. چه بسیار نیت های خیر که به اعمال معیوب منجر میشن. پناه بخدا [چشمک متقابل]

قبوله. همین الان نگا کنید ستاره م روشنه
صهــ ـبـا
۲۹ تیر ۲۳:۱۰
ای جانم...
ممنونم مهربون! [لبخند]

میگما! من دلم گرفته ها... خیلی دعالازمم...

پاسخ :

مشهد دعاگوتون بودم. خودتونم که عازمید. 
زیارت بامعرفت داشته باشید ان شاللا
Rahena .
۱۱ شهریور ۲۳:۰۷

چقدر هم شیرین گفتن آقا چمران ما :))

پاسخ :

یس آف کرس :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا توی بن بست ها بهتر دیده می شود.
توی گذشتن موسی از رود نیل.
توی داستان یوسف و درهای بسته.
توی شکم ماهی.

هروقت سخت شد بدان؛ دارد تمام می شود!


+ کوتیشن ها نقل قول هستند.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان