..

َ«أَنْتَ الْحَیُّ وَ أَنَا الْمَیِّت...»*


تو زنده ای و من مرده

برای زنده شدن، چندبار دیگر باید جان بدهم؟؟


*مناجات امیرالمومنین

۹
خانم الفــــ
۰۲ تیر ۲۳:۳۲
چقدر عالی....
De Sire
۰۳ تیر ۰۹:۴۶
چقدر نبودید :)

پاسخ :

واقعا؟
مشغول شستشوی اوراق بودم ولی فکر نمی کردم «چقدر» طول بکشه :)
دچارِ فیش‌نگار
۰۳ تیر ۱۱:۲۱
اوراق بهادار؟

پاسخ :

خیر، اگه بهادار و ارزشمند بودن که نمی شستیمشون
حامد :)
۰۳ تیر ۱۲:۳۶
عنوان رو نقطه نذار لطفا؛ پدرمون در میاد کلیک کنیم !

پاسخ :

می تونید روی عنوان سایت کلیک بفرمایید 
حامد :)
۰۳ تیر ۱۳:۰۲
اینم حرفیه
احلام ..
۰۳ تیر ۱۷:۰۱
مرگ برای زنده شدن خوبه
مرگ برای مردن باشه چی!

پاسخ :

خطرناکه چقدر...
dark star
۰۳ تیر ۱۷:۴۹
همون!
رفتی اوراق بشوررری که اراده کردی جون بدی

پاسخ :

نفهمیدم چی شد
ینی به هم مربوطن؟
نگــه‌بـــانِ مــوزه
۰۳ تیر ۲۱:۰۹
...و من برای یک بار زنده شدن، 
صدبار مردن را از خدا طلب کرده بودم
dark star
۰۴ تیر ۱۷:۵۱
بی ربط هم نیستن
گاهی برگشت به گذشته اوضاعو ازینرو به اونرو میکنه درحدی که یکی ازگزینه ها جون دادنه

پاسخ :

البته شستن اوراق، میتونه برگشت به گذشته نباشه، دست کشیدن از گذشته باشه. 
ولی خب، گاهی همینم جون دادنه، از نوع احلی من العسل!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا توی بن بست ها بهتر دیده می شود.
توی گذشتن موسی از رود نیل.
توی داستان یوسف و درهای بسته.
توی شکم ماهی.

هروقت سخت شد بدان؛ دارد تمام می شود!


+ کوتیشن ها نقل قول هستند.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان