۴۰

به احتمال بسیار زیاد زهرا یکی از سالم‌ترین هم‌سالان من از لحاظ فکری ست، و من این سالم بودن را کمی تا قسمتی ناشی از فاصله اش با مدرنیته می‌دانم.
زهرا گوشی ندارد. این از عجیب‌ترین چیزهایی بود که سال اول دانشگاهم شنیدم. دلیلش از خودش برایم عجیب تر بود. (دوست ندارم بنویسمش.) به هر حال زهرا گوشی ندارد. ولی دانشگاه که تلفن کارتی دارد:)
تا به حال سوار اتوبوس نشده. پشت ماشین ننشسته. یک اردوی ناقابل دانشجویی با ما نیامده. سواد کامپیوتریش پایین است. و با شبکه های اجتماعی صد در صد مخالف است. (البته این‌که من زهرا را سالم می‌دانم دلیل نمی‌شود همه این ها را قبول داشته باشم. من باهاش یک عالم اختلاف عقیده دارم.)
با تمام اختلاف هایمان، این را می‌فهمم که او خیلی بیشتر از چند پله ی ساده از من بالاتر است. و شاید تنها کسی‌ست که به حالش غبطه می‌خورم. نمی‌دانم، گاهی حس می‌کنم مامان فقیدش شخصیت فوق العاده ای بوده. و گاهی با تمام وجود می‌فهمم قطع ارتباطش با مدرنیته خیلی بالاش برده.

+ خودم این روزها با تناقض هایی در این زمینه مواجهم. فرصت طرح سوال ندارم، شاید باورتان نشود.

++ شاید آدم ها بزرگ‌تر که می‌شوند، هنوز توی ذهنشان سوال دارند، ولی دیگر زمانی برای پرسیدن پیش نمی‌آید..

۲
دوست
۰۵ آذر ۱۳:۲۰
دیگه براشون مهم نیستن سوالات

پاسخ :

اینم هست. ولی سوالی که ذهن رو درگیر می‌کنه مگه میشه مهم نباشه؟
miss yellowin
۰۱ اسفند ۱۲:۱۷
تا به حال سوار اتوبوس نشده، پشت ماشین ننشسته؟
از چه وسیله‌ای برای حمل و نقل استفاده می‌کنه؟

پاسخ :

از ماشین پدر :))
پدر نقش راننده رو ایفا می کنن. ۲۴ ساعت شبانه روز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا توی بن بست ها بهتر دیده می شود.
توی گذشتن موسی از رود نیل.
توی داستان یوسف و درهای بسته.
توی شکم ماهی.

هروقت سخت شد بدان؛ دارد تمام می شود!


+ کوتیشن ها نقل قول هستند.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان