بی‌چند‌و‌چون

نمی‌توانم باور کنم مادر(س) به جز چادرش چیزی برای من به ارث نگذاشته باشد.

نمی‌توانم.

۳
میم عین
۱۸ آبان ۱۹:۰۳
میراث حضرت مادر (س) برای من عشق بود ... عشق به خدا و پیامبر خدا و ولی خدا ...

پاسخ :

برای من چادره.
و یه چیز دیگه که دارم مثل یه گنج دنبالش می‌گردم.
میم عین
۱۸ آبان ۲۲:۱۸
ان شاء الله که بهش برسید
دختـرِ بی بی
۰۳ اسفند ۲۳:۵۹
نمیتوانم...
اما ناتوانم در یافتنش..

پاسخ :

جوینده یابنده ست!
می گردیم، خدا بخواد پیداش می کنیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا توی بن بست ها بهتر دیده می شود.
توی گذشتن موسی از رود نیل.
توی داستان یوسف و درهای بسته.
توی شکم ماهی.

هروقت سخت شد بدان؛ دارد تمام می شود!


+ کوتیشن ها نقل قول هستند.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان