یَا قَاضِیَ الْمَنایا

... هرکس تو را «آرزو» کند نه ها، 
هرکس تو را از آرزوهایش بیشتر «بخواهد»

 

+ خواستن گاهی از حد یک هوس، یک آرزوی صرف فراتر می رود؛ می شود «عطش». عطش یک تن را که هیچ، یک من را با تمامی متعلقاتش می کَشد و می برد و چه بسا برساند.

 

+ به اضافه روزانه سمت چپ همین صفحه، آن پایین، قابل مشاهده ست، که از نوشته های موزه بهتر است و کسی منکر نمی شود.

...

۲
dark star
۱۱ ارديبهشت ۱۱:۳۵

بالاخره دست مبارک داره راه میفته که از موجز گویی دربیاد:)

مبارک است

پاسخ :

:)))

خودم هنوز شک دارم مبسوط نویسی خوب باشه. به نتیجه برسم روح همه رو شاد میکنم ؛))
عین الف
۱۱ ارديبهشت ۲۳:۵۵

سلام علیکم

«الهی أنت المنی و فوق المنی» (صحیفة الزهراء، ص 198)

قلم من قابل نیست. لطف خدا و بزرگواری شما بود.

پاسخ :

سلام. طاعاتتون قبول و التماس دعا

... یازهرا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خدا توی بن بست ها بهتر دیده می شود.
توی گذشتن موسی از رود نیل.
توی داستان یوسف و درهای بسته.
توی شکم ماهی.

هروقت سخت شد بدان؛ دارد تمام می شود!


+ کوتیشن ها نقل قول هستند.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان